Giesbers Rotterdam

Deze bouwonderneming is aangesloten bij de Stichting Klantgericht Bouwen. Kopers van dit bedrijf worden automatisch benaderd met het verzoek een beoordeling te geven over de kwaliteit van dit bedrijf.

Totale Score

5.8

Gebaseerd op
7 beoordelingen

Scoreverdeling

Hoe scoort de bouwer op de volgende punten:

  • Kwaliteit algemene organisatie5.4
  • Kwaliteit oriëntatie/verkoopfase5.7
  • Kwaliteit bouwfase6.6
  • Kwaliteit oplevering/nazorgfase5.6
Deze onderneming heeft 25 overige reviews.
Woningen beoordeeld in deze reviews hebben een opleverdatum ouder dan twee jaar en worden niet meegenomen in de Totale Score. Zie Over de cijfers.

Reviews Giesbers Rotterdam

Sorteren op:

Alleen reviews die meetellen in de Totale Score

Scoreverdeling
  • Kwaliteit algemene organisatie7
  • Kwaliteit oriëntatie/verkoopfase7
  • Kwaliteit bouwfase7
  • Kwaliteit oplevering/nazorgfase7
  • Totaalscore7
Deel deze beoordeling met uw vrienden

Toegevoegd 08-08-2017

Anoniem uit Rotterdam

Goede bouwer, wel op hun manier.

Afspraken worden ingepland met in achtneming van de agenda van de bouwer, niet van de klant. Kwaliteit zeer in orde.

Scoreverdeling
  • Kwaliteit algemene organisatie5
  • Kwaliteit oriëntatie/verkoopfase*
  • Kwaliteit bouwfase7
  • Kwaliteit oplevering/nazorgfase5
  • Totaalscore5.7
Deel deze beoordeling met uw vrienden * niet toe te wijzen aan de bouwonderneming

Toegevoegd 06-06-2017

Bruggeman uit Rotterdam

Intern bij Giesbers een Chaos is ... werkvloer (PM) vervolgens moet oplossen.

Heb het idee dat het intern bij Giesbers een Chaos is ... wat de werkvloer (PM) vervolgens moet oplossen. Betere third parties zou veel kunnen opleveren. qua kwaliteit en tijd!

Scoreverdeling
  • Kwaliteit algemene organisatie6
  • Kwaliteit oriëntatie/verkoopfase5
  • Kwaliteit bouwfase8
  • Kwaliteit oplevering/nazorgfase8
  • Totaalscore6.8
Deel deze beoordeling met uw vrienden

Toegevoegd 02-06-2017

Yuksekyildiz uit Rotterdam

Frans was geweldig. Kopersbegeleiding en showrooms drama!

Ik snap niet dat je als aannemer werkt met eend dergelijke kopersbegeleider. Er was geen flexibiliteit en we werden meerdere keren voor het blok gezet. Bij de tegels showroom werden we niet netjes behandeld. En we zijn echt niet de moeilijkste. Leek wel alsof we de tegels gratis kregen, uiteindelijk hebben we er veel geld voor betaald. Opstellen van facturen duurde eeuwigheid waardoor we weer te laat waren met afzeggen. Leek wel een bewuste actie om ons onder druk te zetten.

Scoreverdeling
  • Kwaliteit algemene organisatie4
  • Kwaliteit oriëntatie/verkoopfase6
  • Kwaliteit bouwfase7
  • Kwaliteit oplevering/nazorgfase4
  • Totaalscore5.3
Deel deze beoordeling met uw vrienden

Toegevoegd 28-05-2017

Anoniem uit Rotterdam

slechte nazorg

Kopersbegeleider geeft weinig advies, doet hoofdzakelijk de administratie. Ontevreden over nazorg: trage reactie, onduidelijke voortgangsstatus, paar mankementen nog steeds niet verholpen.

Scoreverdeling
  • Kwaliteit algemene organisatie6
  • Kwaliteit oriëntatie/verkoopfase6
  • Kwaliteit bouwfase7
  • Kwaliteit oplevering/nazorgfase6
  • Totaalscore6.3
Deel deze beoordeling met uw vrienden

Toegevoegd 02-05-2017

Anoniem uit Rotterdam

Mixed feelings

De kwaliteit van Giesbers is evenredig aan de kwaliteit van de onderaannemers. Lekkage in de vloerverwarming, slordig spuitwerk, slordig tegel- en voegwerk, overhaaste afwerking van muren en vloeren. Kortom, het had in onze ogen allemaal wat netter gekunt. We hebben dan ook zwaar het idee dat de projectontwikkelaar teveel druk heeft gezet om het project vroegtijdig klaar te hebben. Deadlines zijn naar voren gehaald wat niet ten goede is gekomen van de kwaliteit van het werk.

Giesbers Rotterdam
Google rating: 2.9 sterren - gebaseerd op 7 reviews

Tekst 1

Tekst 2

Tekst 3