Bouwbedrijf Roosdom Tijhuis b.v.

Klantgerichtheid staat al jaren bij Roosdom Tijhuis bovenaan de agenda met als doel onze klanten goed te begeleiden door het hele bouwproces. Deze klantgerichtheid is in de hele organisatie  doorgevoerd en staat volledig ten dienste aan de klant.

Het meten van klantgerichtheid verzorgden wij in eerste instantie zelf maar wij zijn direct ingestapt bij de oprichting van de Stichting Klantgericht Bouwen in 2003, een extern en objectief meetinstrument. De kopersenquête leverde ons waardevolle gegevens op om onze klantgerichtheid aan te scherpen, medewerkers werden zich nog meer bewust van hun positie ten opzicht van de klant. Met het lanceren van Bouwprestaties.nl verwachten wij een nieuwe stap te kunnen maken met als ultieme doel een foutloos bouwproces en 100% tevreden klanten.

Meindert Koopman

Directeur bouwbedrijf Roosdom Tijhuis Rijssen b.v.

Totale Score

7.3

Gebaseerd op
661 beoordelingen

Scoreverdeling

Hoe scoort de bouwer op de volgende punten:

  • Kwaliteit algemene organisatie7.4
  • Kwaliteit oriëntatie/verkoopfase7.3
  • Kwaliteit bouwfase7.5
  • Kwaliteit oplevering/nazorgfase7.2

Vestiging Rijssen (Planontwikkeling & Bouw)

Plan Ter Borch, deelplan Waterwijk in Tynaarlo

Plan Koolhoven, Tilburg