Aandacht voor de koper

Juni 2012

“Bouwprestaties.nl maakt de bouwbranche transparanter en verhoogt de kwaliteit van de dienstverlening in de bouw. Wensen, vragen en opmerkingen van consumenten zijn daarbij onmisbaar”, zegt directeur Edwin Groot van Stichting Klantgericht Bouwen (SKB).

De nieuwbouwbranche is een bolwerk van vakmanschap, maar veel bouwondernemingen hebben in het verleden te weinig aandacht aan de koper geschonken. Dat moet veranderen. Kopers van een nieuwbouwhuis en bouwondernemingen hebben hetzelfde belang: een goed huis dat via een efficiënt bouwproces met goede communicatie tot stand is gekomen. Bouwprestaties.nl zorgt dat kopers en bouwondernemingen elkaar beter leren kennen en begrijpen. Daardoor worden onnodige misverstanden voorkomen.”

Nieuws

Prijzen Beste Bouwer en Verbouwer 2016 uitgereikt

Januari 2017

Tot en met 2015 maakte Bouwprestaties ieder jaar de Beste Presterende Bouwer bekend. Met de komst van Bouwnu.nl en de op handen zijnde integratie, zijn de prijzen voor 2016 uitgereikt uit naam van Bouwnu.nl. Behalve de Beste Bouwers in de categorieën 10 tot 50 beoordelingen en 50 en meer beoordelingen, is dit jaar voor de eerste keer […]

Lees verder

Klanttevredenheid beïnvloeden met social media

Mei 2016

Zo’n 40 SKB-deelnemers kwamen ondanks het BBQ-weer op 12 mei naar Nieuwegein voor de groepsbijeenkomst over social media. Na een korte introductie en warm welkom door voorzitter Anita de Haas, nam directeur Edwin Groot het stokje over. De data van acht jaar klanttevredenheidsonderzoeken zijn geanalyseerd en Edwin deelt de ingrediënten voor een goede score graag […]

Lees verder
Naar het nieuwsoverzicht

Reviews

Bouwbedrijf Kamphuis B.V.

"Keurige bouwer, houdt zich aan de afspraken."

Alle reviews bekijken 7.7
RIZ Bouw bv

"prima bouwer"

Alle reviews bekijken 6.7
Schutte bouw & ontwikkeling

"-"

Alle reviews bekijken 6.6
BM Projectontwikkeling BV

"Onduidelijk betreft opleverdatum, Netjes op de bouw"

Alle reviews bekijken 7.2
Bouwer zoeken
Schrijf je in