Stichting Klantgericht Bouwen breidt dienstverlening uit

Augustus 2014

Stichting Klantgericht Bouwen meet vanaf heden ook renovatie en groot onderhoud van bestaande huurwoningen. Kijkend naar de marktontwikkelingen wordt renovatie/onderhoud van huurwoningen een steeds belangrijker aandachtsgebied.

Met dit nieuwe meetinstrument wordt inzichtelijk gemaakt hoe de kwaliteit van de dienstverlening en het aantal opleverpunten zich ontwikkelt door de ogen van huurders. Deze resultaten worden niet vermeld op Bouwprestaties.nl, maar de bouwonderneming ontvangt wel een managementrapportage om gericht te kunnen verbeteren. Een goede beoordeling is ook hierbij een uitstekend marketingmiddel richtingonder meer woningcorporaties.

Op donderdag 2 oktober wordt tijdens een informatieve bijeenkomst toelichting gegeven op de professionalisering en kwaliteitsverbetering in de bouw, wat het meten van prestaties oplevert en hoe het nieuwe meetinstrument er uitziet. Voor het meten van prestaties in dit segment is het belangrijk dat bouwondernemingen samenwerken met woningcorporaties. Belangstellenden in beide branches zijn welkom om de bijeenkomst bij te wonen. Deelname is kosteloos.

Datum     : donderdag 2 oktober 2014
Locatie    : Inn Style l Outdoor Inn, Maarssen

Aanmelden voor deze bijeenkomst is nog mogelijk tot 5 september.
Stuur een e-mail naar info@klantgerichtbouwen.nl

Nieuws

Prijzen Beste Bouwer en Verbouwer 2016 uitgereikt

Januari 2017

Tot en met 2015 maakte Bouwprestaties ieder jaar de Beste Presterende Bouwer bekend. Met de komst van Bouwnu.nl en de op handen zijnde integratie, zijn de prijzen voor 2016 uitgereikt uit naam van Bouwnu.nl. Behalve de Beste Bouwers in de categorieën 10 tot 50 beoordelingen en 50 en meer beoordelingen, is dit jaar voor de eerste keer […]

Lees verder

Klanttevredenheid beïnvloeden met social media

Mei 2016

Zo’n 40 SKB-deelnemers kwamen ondanks het BBQ-weer op 12 mei naar Nieuwegein voor de groepsbijeenkomst over social media. Na een korte introductie en warm welkom door voorzitter Anita de Haas, nam directeur Edwin Groot het stokje over. De data van acht jaar klanttevredenheidsonderzoeken zijn geanalyseerd en Edwin deelt de ingrediënten voor een goede score graag […]

Lees verder
Naar het nieuwsoverzicht

Reviews

Van Wijnen Midden

"klantvriedelijk"

Alle reviews bekijken 6.9
Aannemersbedrijf Kuipers B.V.

"Betrouwbaar, vakmanschap, meedenkers"

Alle reviews bekijken 8.0
MBB

"Klantvriendelijke werknemers"

Alle reviews bekijken 7.4
Ter Steege Bouw Vastgoed Rijssen B.V.

"Klantvriendelijke aannemer met gemotiveerd personeel"

Alle reviews bekijken 7.0
Bouwer zoeken
Schrijf je in